KAYNAKLAR

1). Kabaklı, Ahmet, Türk Edebiyatı III Cilt, İst., Türk Edebiyatı Vakıf yayınları,. 2002.
2) Türk dili ve Edebiyatı Ansiklopedisi, VIII Cilt, İst. Dergah yayınları, 1998.
3) Enginün, İnci, Cahit Sıtkı Tarancı Evime ve Nihal’e Mektuplar, Türk Dil Kurumu Yayınları, Ankara, 1989,
4) Tarancı, Sıtkı, Cahit, Otuz Beş Yaş, 22. Basım, Can yayınları, 2003.
5) Vahabzade, Bahtiyar, Ahı Dünya Fırlanır, 1987, Bakü
6) Kerim, Ali, Seçilmiş Eserleri, I Cilt, Bakı 1991
7) Güldeste, Meşhur şairlerden seçme şiirler, Nesil yayımları , Ocak 2001

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam.benim cahit sıtkı tarancı hakkında dönem ödevim vardı bu tezi görünce çok sevindim ve sevinmeyede devam ediyorum elinize emeğinize sağlık.çok beğendim.inşallah sizin sayenizde iyi not alacağım.ödevimin altına kaynaklar kısmına sizin adınızı yazmak istiyorum izniniz olursa.bana cevap atarsanız çok sevinirim msn adresim burak67_15@hotmail.com